7 Haziran 2007 Perşembe

NETTEN ÖRDÜĞÜM ÇANTAM

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamlar sizi maviş62 de görmüştüm ziyaret etmek istedim.Nasılsınız.Paylaşımşarınız çok güzeller hepside bu Denizli li hanımlar da çok becerikliymiş.Sergi resimleinizde yaspılanlarda çok güzel ellerinize sağlık.Bende beklerim sizi. Sevgiler Oya baysal17.blogcu.com

Adsız dedi ki...

MERHABA CANIM BUĞÜN DÖNDÜM NİHAYET ÇANTA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ETKİNLİK İÇİNMİ?

Adsız dedi ki...

Selamlar nasılsınız ziyaretiniz için teşekkürler Bloğunuz yeniymiş hayırlı olsun.Hakikaten çok güzel işler yapmışsınız ellerinize sağlık.Hrr şey çok güzel.Bu arada maviş Müjgan la arkadaşsınız sanırım.Ben sizi arkadaş listeme ekledim fazilethobi olarak blogspotlar eklenmiyor.Çantanızda çok güzel olmuş.Tekrar görüşmek üzere Sevgiler.Oya

Adsız dedi ki...

iyi geceler canım.hala memleketteyim.Allah nasip ederse 19 temmuzda yola çıkacaz. inşallah 20 temmuzda elazığdayız.memlekete gelince annemin trafik kazası geçirdiğini gördüm .kaza mayısta olmuş ve benden saklamışlar 20 saatlik yol gelemem diye.Allaha şükür hayati tehlikesi yok şimdi. kırıklar falan ama epeyi zor günler geçirmişler. gelen giden o yüzden pc başına oturamıyorum. inşallah dönünce görüşürüz.Allaha emanet ol.

Adsız dedi ki...

merhaba canım bayadır ortalarda yoksun tatildemisin

Adsız dedi ki...

Selamlar Nasılsınız Fazilet Hanım.Umarım iyiğsinizdir canım.Gül sevginin tacıdır, her bahar bir gül taçlanır. O gül ki Muhammet'i hatırlatır. Onu hatırlayana gül koklatır. Gül kokulu sevgi dolu nice kandiller.
Sevgiler Oya

Adsız dedi ki...

Örgü günleri # 9 un ev sahibi benim bu ay. konumuz bebek yeleği. katılımlarınızı bekliyorum. son tarihi 15 Ocak olarak belirledim ama yorumlara göre uzatabiliriz. ayrıntılar için bloguma beklerim. sevgiler..
nurcan